onsdag 18 februari 2009

Lite längre än väntat...

Hej, tack för att ni inte har glömt bort mig även om pausen blev lite längre än väntat. Thailand var fantastiskt! Vi hade tre underbara veckor! Men nu tyvärr har jag nog fått bihålle och öron inflammation, inte så skönt och på lördag är det tenta skrivning...


En mycket rolig sak som har hänt är att vi har köpt hus!!! Ska bli så underbart att inreda ett stort härligt hus istället för en liten lägenhet. Så nu ska ni få följa vägen från koja till drömhus...


Min stil kommer bli shabby Chic så klart men det kommer även bli en liten blandning av orientaliskt, fick ju mycket inspiration i Thailand... Så nu ska ni få bli mina inspiratörer till ett underbart hem!



Vilken tycker ni är snyggast?







till köket, eller om man ska ha pärlspont. I övrigt ska det bli vita luckor och svarta (vit) varor... Vad tror ni?

Återkommer snart, hoppas jag...




3 kommentarer:

Anneli sa...

Välkommen hem!
Vad roligt det ska bli att följa dig nu när du flyttat och se hur det blir i ditt nya krypin...
Den sista tycker jag var snygg eller kanske pärlspont??
Krya på dig...
Kramar/Annelie

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!
Kul att du vill tävla om min rullgardin!
Tack för att du länkat!
Jag gillade bäst den understa tapeten!
läckert med svarta vitvaror....har själv en svart spis , mitt i allt lantligt vitt/ grått, och ett rött kylskåp, så visst är det kul att blanda!
lycka till önskar jag dig!
kram

Anonym sa...

tjeniis syrraan!
som sagt den understa är snyggast och glöm inte att du har din syster som inspirationskälla;)
och hm ska vi ju beställa ifrån, så den 26 gäller det! jag har ju länge velat ha ett nytt påslakan så de ska bli mitt! puss! och kryiiis