torsdag 5 mars 2009

Äntligen har vi börjat!

Nu har vi börjat renovera i huset, vi har fått gå in ett par månader innan vi köpt det, så det är i tiptop när vi väl ska flytta in!

Jag har bestämt mig för tapet till köket, men det blev inte någon av de jag har visat innan...

Rusta 149:- /rulle

Jag hoppas att denna ska bli fin, gjorde en fusk uppsättning härom dagen och det ser nästan ut som plankor på väggen...
Apropå plankor Så hittade vi jätte fina plankor när vi rev ner en vägg som vi skulle ändra på lite... Så den ska vi spara detta är då i vardagsrummet Vi var på Chepy förra veckan på "kvällsklippet" och köpte en jätte fin trä dörr (999:-) som ska vara mellan kök och vardagsrum. Det är inte så lätt att förstå hur det kommer se ut men jag återkommer med bilder när det inte ser ut som det är en bomb som har varit där...


Nu ska jag snart till min VFU (eller praktik) på en förskola, det är så underbart med dessa barn, dom är så härliga och sprider en massa glädje! Hur härligt är det inte att höra Jag har saknat dig (var sen en dag...)!

Ha en härlig torsdag!

Kram

4 kommentarer:

Home No.1 sa...

Hej ja vad kan vara mer underbart än ord sagda med hela hjärtat inblandat!
Ha en fin dag!
Kram Annica.

Anneli sa...

Ska bli spännande att se sen...
Visst är det underbart när man får sån uppskattning....
Kram/Annelie

annashusidingtuna sa...

Spännande med en tapet som ser ut som brädor! Vad de hittar på!
Blir säkert jättefint och bra.
Kram Anna

hemtrevnad marie sa...

Så spännande med ett hus att inreda!!
Tapeten kommer att bli superfin!!
Visst är det härligt att vara saknad av de små...om man så bara varit borta en timme, hihi!
ha en fin vecka!!
kramis