söndag 8 mars 2009

shopping...


var precis och shoppade lite inne på http://www.broarne.se/! Mycket trevlig webb butik tycker jag!

det blev en äppelskalare, jag tyckte att denna skulle passa perfekt in i mitt nya kök! Ska ju ha svarta "vit"varor, så varför inte en svart äppel/potatis skalare?


Annars har det inte hänt så mycekt här, det har målats en hel del i huset i helgen. I fredags åt vi pizza och drack vin och öl oxå målade jag, sambon, sambons bror, hans sambo och mina svärföräldrar! Så mycket roligare det är när man är många!

Igår drog jag själv över väggarna en sista gång i vardagsrummet men det gick ganska fort ändå! Nu är dom väggarna färdiga så när nästa rum är tomt blir det att börja på det, men först ska lister upp och en massa annat!

Imorgon ska det bära iväg till tandläkaren, så håll tummran för mig att det inte finns några små tandtroll! Såna vill jag inte ha!
Kram

4 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad kul att ni har börjat att fixa i huset och så spännande. Lycka till.
Broarne är en riktigt härlig e-shop med mycket smått och gott.
Hoppas att tandtrollen inte hittat till dig. Kram Marie:)

Vitt och nött sa...

spännande å få se ert kök när det är färdigt!!

å vilken kul grej du har shoppat, så snygg!

Å sen såg ja att du hade gett mej en award!! TAAAACK! du får självklart tillbaka den från mej :)

Ha nu en skön kväll!
stor kram!

Villa Carl Larsson sa...

Men visst är det roligt att måla också :) Speciellt när man ser resultatet sen.

Och vad gott det lät med pizza. Det var längesen. Men jag föredrar främst min sambos hemmagjorda pizza. En del köpespizzor är så slibbiga. Men hittar man ett favoritställe så :)

Kul att få fixa och dona hemma. Det kommer säkert bli hur fint som helst.

Kram Josefin

oumberligating sa...

Sitter och bloggar runt, tror att jag skrivit förut och kommenterat på din fina och trevliga blogg?
I vilket fall som helst ha en fin dag mvh från Peter!