tisdag 23 december 2008

Dan före dagen D, julafton imorgon!

Nu är min första egna julgröt kokt! Jag lyckades utan att bränna den, förstår ni att jag är stolt! Jag tog in min "lilla" jul gran innan och upptäcker att min nya julgransfot är för stor, hum så nu står den lutad om väggen, min sambo får fixa det när han kommer hem!
Annars är allt klart, helt underbart, nu ska vi bara se om man kan få lite julstämning, jag har inte riktigt hittat den ännu, kollar man ut kan man ju nästan tror att det är 30 grader varmt eftersom solen lyser så underbart idag! Men min jul stämning kommer nog när sambon kommer hem och vi börjar klä granen!


God jul!

Alla ni underbara som

tittar in på min blogg!


Kramar

3 kommentarer:

Anneli sa...

GOD JUL OCH MÅNGA KRAMAR/ANNELIE

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilken fin bild du har överst i din blogg. Tittar in för att önska dig en riktigt God JUL. Kramar Marie

Marie//Tekla Maräng sa...

Halloj det är bara jag igen som undrar hur du har haft det under Julen. Kram :)