onsdag 17 december 2008

En vecka kvar till jul!

Alla julklapparna är inslagna i vackra små och stora paket, hoppas att mina mottagare blir glada!

Nu är det så härligt att titta in på alla era julfina bloggar! Tänk om jag oxå kunde fått en vit jul, men risken är väl tyvärr inte så stor, men om man bara frågar tomten snällt så kanske kanske...

Det är nu bara två dagar kvar i skolan ska bli så skönt med lite jullov även om jag har en hemtenta att skriva... Men det kan man kanske hinna med efter julhelgen, fast då är det ju Nyår och sedan bär det av till Thailand i tre veckor!! Så jag får ett extra låååångt jul lov som jag dock egentligen inte borde ha men vad gör man inte för lite bränna i januari månad, får väl plugga på flyget, hum som om det skulle hända, jag tror att det är bättre om jag skulle göra klart alla mina uppgifter innan jag åker! Så då har jag tre veckor på mig från och med idag!
På söndag så ska vi åka till Göteborg och titta till julen på Liseberg, hoppas det blir kalt och inte regnar, det är ju den turen man brukar ha när man ska dit...
Ha en fortsatt bra vecka!!
Kram på er!

4 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
Ingen snö här heller - ibland kommer det en skvätt, men är borta lika snabbt igen...
Vad härligt med Thailand-resa, det kan behövas efter pluggandet...Hoppas det blir bra..
Kram/Annelie

Marie//Tekla Maräng sa...

Nä, vi får nog ingen vit jul i år. Vackra paket du slagit in.
Hoppas du får en riktigt skön avkoppling ifrån pluggandet när du åker iväg.
Kram Marie

gulle hexan sa...

hej..:) vad gladjag blev.. när du sa att du gillade min spis:)
jag kan verkligen säga dig..att den är det BÄSTA jag har..

är s åjätte nöjd :D
och helt otroligt värmande. den ger lika mycket värme som 10st elelement.:O ja. . .
hoppas det gick bra med din tenta? julkram

Anonym sa...

Hej!
Vad kul med en ny bloggare! Välkommen till denna underbara värld! Och tack för besöket på min blogg. Du har en jättefin blogg, med den här brunmönstrade tapeten på sidorna. Jag vet att det är jättesvårt att ta fina bilder, men det är nog för att man inte är någon van fotograf. Men det blir bättre med tiden! Och tyvärr har jag inte råd med att köpa en sån där makrokamera, som man kan ta jättenärbilder med. Inte ens tomten har råd med det. Jag får vara nöjd ändå.
Det låter härligt med en resa till värmen. Ha det riktigt skönt och njut! Lyska till med din blogg!
Hulda