söndag 28 december 2008

Nu är juletid förbi...

paketen är inte längre förpackade i fina paket utan en massa barn har fått innehållet till deras förtjusning, det är en underbar känsla att se deras miner när "är det några snälla barn här" hörs med dov röst från farstun.
Jag hade varit lite snäll och fick några fina paket jag med :)
Familj och vänner runomkring verkar alla falla i denna hemska tids sjukdomar så jag och sambon funderar på att sätta oss i karantän till den 7 ( då vi flyger en liten sväng...) Men det blir svårt med alla kalas man ska gå på nu. Kan iof skylla på att jag har en hemtenta att skriva som för tillfället är väldigt seg att få ned på papper.
Jag bestämde mig idag för att försöka lägga några hekto på hyllan och öka flåset lite nu tills vi ska upp i luften, något kan förhoppningsvis hända på 11dagar. Några snabba tips?
Nu får jag åter gå till läsningen och ni får alla ha en fortsatt härlig helg!

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Håll er undan alla sjuka! Det är bästa sättet att inte bli smittad. Så härligt med er resa!
Gott nytt år!
Hulda