fredag 5 december 2008

Man går runt...


och kommer på sig själv tänka att det ska skriva i min blogg... Sen kommer jag på att det kanske inte är någon som läser min blogg, men när man har haft den igång ungefär 3dagar. Så är det inte så konstigt om inga har hittat hit... Men om det är någon som har hittat hit så lämna gärna ett litet spår efter dig!

Jag har också kommit på att jag måste fixa en bra kamera om jag ska fortsätta med mitt bloggande, eftersom bilderna jag la ut igår inte berättade riktigt det jag ville. Men det är ju bara till att öva, så är det med allt...

Egentligen borde jag ju öva till min tenta i kommunikation och ledarskap, men motivationen ligger inte på topp... Jag ska ju ändå snart iväg och jobba tänker jag också går jag runt och tänker på vad jag ska göra när jag egentligen bara kan ta upp mina böcker och vänta på att riset ska bli mjukt :). Men istället sätter jag mig är och skriver...

Så nu får det vara nog!!


Ha en trevlig Helg


4 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
Man kommer att hitta dig - det är alltid lite lungt i början
Ett tips: Lista dig på www.inredningsbloggar.blogspot.com
Sen kan man gå in där och tipsa när du lägger upp ett nytt inlägg, så hittar man dig...
Det fungerar som en vanlig blogg, tillgänglig för alla...
Kramar/Annelie

Marie//Tekla Maräng sa...

Jodå bloggare kommer att hitta hit, jag länkar dig ibland mina favoritbloggar och jag kommer att titta in titt som tätt så håll ut.
Det var kul att du ville vara med i min tävling (det kommer flera).
Ha det gott Marie

Anonym sa...

om du vill ha ngra besökare, kanske du borde bli lite bättre på att uppdatera dig din fis! pusssspådig

Millas hem sa...

Måste köpa hyacinter, har inte en enda ännu!
Tack för besöket hos mig!
Jag började blogga när jag hade som mest att göra, pluggade på heltid, hus fyra barn, och en make jag också skulle hinna med :D

Men det är ju så...är det bara roligt så funkar det! Och att blogga är sååå kul!

Kram Camilla