fredag 19 december 2008


ibland vet man inte om man ska skratta eller gråta...
Jag och min sambo beställde en kamera på KAMERA EXPERTEN förra veckan... och ni kanske har hört på radion att den butiken inte finns längre, det kanske inte hade spelat någon roll om man inte hade för betalt!!! Deras recensioner var jätte bra, men nu är vi blåsta på dom pengarna. GOD JUL på er med...
Man blir ju bara så arg, ledsen och besviken...
Aja, inte så mycket att göra åt saken tyvärr, min sambo har polisanmält dom, men det lär ju inte hända ngt.
Nu har jag jul lov och det är jätte skönt! Ikväll kommer min sambos bror med flickvän på middag och sedan ska vi spela Risk och dricka en massa vin hela natten!

Ha en underbar helg!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Vilka tjuvar och bedragare, för det kom väl inte för dem över natten så att säga!
Ha en skön jul!
Hulda