torsdag 11 december 2008



Nu var det ett tag sedan och jag har fått ett par fina tips på hur jag ska få igång min blogg. Tack så mycket! Idag är det bara två dagar kvar till min tenta i ledarskap och kommunikation.. Uch, jag vill inte, men det är inte så mycket att gör åt saken...Jag har ju valt alldeles själv att börja plugga!

Men man kan ju inte bara plugga hela dagarna... så idag har jag gjort jul kort...





men självklart hade jag inte tillräckligt med kuvert så jag kunde skicka dom men jag har några dagar på mig att fixa det sista på dom. Så nu har jag lagt ner kärlek på min kort hoppas att mottagarna känner det :)

Här är orsaken för jag inte har varit inne och skrivit...

japp en häst, Luke har varit nummer 1... det är dock inte min, utan min sambos systers, hennes barn ska få den i julklapp, tänk om ändå jag hade fått en häst i julklapp av mina föräldrar. Inte för jag kanske tjatade jätte mycket på dom om en häst men ändå, det är en fin present. Igår var vi och red en liten sväng, han är hur go som helst men ingen kondis... Men det får vi ta och ändra på!!

Nu ska jag baka pannkakor och försöka plugga lite till!

Ha en fantastisk helg!

Kram

2 kommentarer:

Penseldraget sa...

hej
jätte fina julkort du gör...
kram pia

Marie//Tekla Maräng sa...

Hoppas det gick bra med pluggandet.
Korten vart fina:)